№ Құжаттар атауы 2022-2023 2023-2024 2024-2025 4 Оқу-әдістемелік жұмыс Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар: 4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының , сабақ кестелерінің , бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі; 4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік
Оқу-әдістемелік қызмет
№ |
Құжаттар атауы |
2022-2023 |
2023-2024 |
2024-2025 |
4 | Оқу-әдістемелік жұмыс |
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшем шарттар: 4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;4.2. Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;4.3. Білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру;білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;13.1. Қосымша13-1 Қосымшасындағы мәліметті растайтын құжттар:13-1.1. Тәрбие жұмысының жылдық жоспарының болуы13-1.3. Балаларды қосымша (мектепішілік) біліммен қамту, %13-1.4. Мектептен тыс оқу бірлестіктерінің тізбесі (факультативтер, клубтар, үйірмелер, секциялар)13-1.5. Қосымша білім берудің бағдарламасы бойынша білім алушыларды есепке алу журналы Word (ворд) немесе PDF (ПДФ) электрондық форматында13-1.6. Азаматтық пен патриотизм деңгейін арттыру мақсатында ұйымдастырылған қоғамдық қызметке, оның ішінде оқушылардың өзін-өзі басқаруы және пікірталас қозғалысы арқылы тартылған білім алушылардың үлесі13-1.7. Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары13-1.8. Әлеуметтік педагогтің оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.9. Педагог-психологтың оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.10. Қосымша білім беру педагогының оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.11. Тәрбие жұмысы бойынша мектепішілік бақылау жоспары13-1.12. Ата-аналар қоғамымен жұмыс жоспары13-1.13. Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының болуы4.4. Білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);4.5. Білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);4.7. «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» міндетті оқу курсын оқу;4.8. «Жолда жүру ережелері» курсын іске асыру.Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар: 4.9. Білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы;4.10. Инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті). Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;4.11. Сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.Оқу мерзіміне өлшемшарттар: 4.12. тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;4.13. Сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.
|
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшем шарттар: 4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі4.2. Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;4.3. Білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік-эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;13.1. Қосымша13-1 Қосымшасындағы мәліметті растайтын құжттар:13-1.1. Тәрбие жұмысының жылдық жоспарының болуы13-1.2. «Біртұтас тәрбие бағдарламасын», мүдделі мемлекеттік органдармен 2023-2026 жылдарға арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі бірлескен жоспарды, «Бірыңғай тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі кешенді жоспарды іске асыру13-1.3. Балаларды қосымша (мектепішілік) біліммен қамту, %13-1.4. Мектептен тыс оқу бірлестіктерінің тізбесі (факультативтер, клубтар, үйірмелер, секциялар),13-1.5. Қосымша білім берудің бағдарламасы бойынша білім алушыларды есепке алу журналы Word (ворд) немесе PDF (ПДФ) электрондық форматында13-1.6. Азаматтық пен патриотизм деңгейін арттыру мақсатында ұйымдастырылған қоғамдық қызметке, оның ішінде оқушылардың өзін-өзі басқаруы және пікірталас қозғалысы арқылы тартылған білім алушылардың үлесі13-1.7. Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары13-1.8. Әлеуметтік педагогтің оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.9. Педагог-психологтың оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.10. Қосымша білім беру педагогының оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.11. Тәрбие жұмысы бойынша мектепішілік бақылау жоспары13-1.12. Ата-аналар қоғамымен жұмыс жоспары13-1.13. Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының болуы4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);4.5. Білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);4.7. «Өмір қауіпсіздітігінің негіздері« міндетті оқу курсын оқу;4.8. «Жолда жүру ережелері» курсын іске асыру.Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:4.9. Білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы;4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;4.11. Сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.Оқу мерзіміне өлшемшарттар: 4.12. Тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;4.13. Сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау. |
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшем шарттар: 4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;4.2. Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;4.3. Білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;13.1. Қосымша pdf. 13-1 қосымшасындағы мәліметті растайтын құжттар:13-1.1. Тәрбие жұмысының жылдық жоспарының болуы13-1.2. «Біртұтас тәрбие бағдарламасын», мүдделі мемлекеттік органдармен 2023-2026 жылдарға арналған «Біртұтас тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі бірлескен жоспарды, «Бірыңғай тәрбие бағдарламасын» іске асыру жөніндегі кешенді жоспарды іске асыру13-1.3. Балаларды қосымша (мектепішілік) біліммен қамту, %13-1.4. Мектептен тыс оқу бірлестіктерінің тізбесі (факультативтер, клубтар, үйірмелер, секциялар),13-1.5. Қосымша білім берудің бағдарламасы бойынша білім алушыларды есепке алу журналы Word (ворд) немесе PDF (ПДФ) электрондық форматында13-1.6. Азаматтық пен патриотизм деңгейін арттыру мақсатында ұйымдастырылған қоғамдық қызметке, оның ішінде оқушылардың өзін-өзі басқаруы және пікірталас қозғалысы арқылы тартылған білім алушылардың үлесі13-1.7. Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары13-1.8. Әлеуметтік педагогтің оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.9. Педагог-психологтың оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.10. Қосымша білім беру педагогының оқу жылына арналған жұмыс жоспары13-1.11. Тәрбие жұмысы бойынша мектепішілік бақылау жоспары13-1.12. Ата-аналар қоғамымен жұмыс жоспары13-1.13. Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының болуы4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);4.5. Білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);4.7. «Өмір қауіпсіздітігінің негіздері» міндетті оқу курсын оқу;4.8. «Жолда жүру ережелері» курсын іске асыру. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар: 4.9. Білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы;4.10. Инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;4.11. Сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.Оқу мерзіміне өлшемшарттар: 4.12. Тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;4.13. Сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау. |